GoNet CRM Support System w firmie Ariston Thermo Polska Sp. z o.o.
Firma Ariston Thermo Polska Sp. z o.o. zdecydowała się na wdrożenie GoNet CRM Support System chcąc zapewnić swoim Klientom najwyższą jakość obsługi.
W dniu 4 stycznia 2013 zakończymy wdrożenie systemu GoNet CRM w firmie Ariston Thermo Polska Sp. z o.o.. Firma ta jest światowym liderem w produkcji podgrzewaczy, pomp ciepła, kotłów kondensacyjnych czy systemów solarnych. Ariston Thermo Group dąży do doskonalenia poziomu komfortu poprzez oferowanie najwyższej technologii i jakości oraz niezwykle wydajnych urządzeń. Głównym motywem do zakupu systemu GoNet była chęć zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klienta.
"Od ponad 20 lat Grupa nieustannie wzmacnia swoją pozycję w sektorze grzewczym i rozszerza zakres działań, aby stać się najbardziej globalną firmą w sektorze."